Satiksmes ierobežojumi Tramvaja tilta rekonstrukcijas laikā28. februāris, 2017

    Uzsākot realizēt Lielās ielas un Tramvaja tilta rekonstrukcijas projektu, ir noteikti nozīmīgi satiksmes ierobežojumi. Aicinām iedzīvotājus ar tiem uzmanīgi iepazīties, lai savlaicīgi plānotu savus ikdienas maršrutus.

    Lai rastu visoptimālāko risinājumu un sagādātu iedzīvotājiem pēc iespējas mazāk neērtību būvdarbu laikā, satiksme uz Tramvaja tilta un Lielās ielas pavisam netiek slēgta, taču jārēķinās ar būtiskiem ierobežojumiem un sabiedriskā transporta kustības izmaiņām.

    Satiksmei uz Tramvaja tilta būs atvērta tikai viena josla – virzienā no Jaunliepājas uz centru. Savukārt virzienā no centra uz Jaunliepāju varēs izbraukt tikai pa Jauno tiltu, kur tiks saglabāta divvirzienu transporta kustība. Rekonstrukcijas laikā arī Lielā iela satiksmei būs atvērta tikai vienā virzienā – uz Tramvaja tiltu (līdz Jūra ielai). Nogriešanās iespējas uz Tramvaja tiltu vai Lielo ielu skatīt pievienotajās shēmās:

    Shēma Nr. 1 – sabiedriskā transporta kustības shēma
    Shēma Nr. 2 – vieglā transporta kustības shēma
    Shēma Nr. 3 – gājēju kustības shēma

    Lūdzam iedzīvotājus pret satiksmes ierobežojumiem izturēties ar sapratni. Sastrēgumi ir neizbēgami, jo Tramvaja tilts ir galvenā pilsētas “satiksmes artērija”. Iedzīvotāji aicināti savlaicīgi apdomāt, kā pārvietoties – iespējams, atstāt automašīnas mājās un braukt ar sabiedrisko transportu vai iespējami pārvirzīt savus ikdienas maršrutus uz Jauno tiltu, kā arī ieplānot papildu laiku ceļā.

    Uzziņai

    Tramvaja tilta un Lielās ielas rekonstrukcija ir noslēdzošais posms iepriekšējā plānošanas periodā iesāktajai tramvaja sliežu ceļu rekonstrukcijai, lai varētu nodrošināt piemērotu infrastruktūru zemās grīdas tramvaju vagoniem. Plānotie ieguvumi – mazināsies tehnisko avāriju risks, palielināsies pasažieru komforta līmenis, samazināsies trokšņi, tiks nodrošināta pieejamība cilvēkiem ar kustību traucējumiem un māmiņām ar bērnu ratiņiem.

    Minētais projekts paredz gan Lielās ielas un tramvaja līnijas sakārtošanu, gan Tramvaja tilta paplašināšanu. Plānotās projekta kopējās izmaksas, kas paredz arī vairāku zemās grīdas tramvaju vagonu iegādi, ir 15 294 117,65 miljoni eiro, no kuriem Eiropas fondu finansējums paredzēts 12 195 529,41 miljonu eiro apmērā.