Liepājas SEZ pārvaldes administrācija strādās attālinātā darba režīmā30. marts, 2020Uzņēmējdarbība

    Liepājas SEZ pārvaldes administrācija no 30. marta pāriet attālinātā darba režīmā, nodrošinot savu funkciju izpildi un sniedzot visus pakalpojumus attālināti – ar telefona un e-pasta starpniecību.

    Turpmākās divas nedēļas Liepājas SEZ pārvaldes administrācijas darbinieki neatradīsies uz vietas darbā, bet ievēros pašizolāciju un būs sasniedzami attālināti darba laikā no plkst. 08.00 līdz 16.30, komunikāciju pārvirzot uz e-pastiem un mobilajiem tālruņiem.

    Liepājas SEZ pārvaldes Kapteiņa dienests un Tehniskais dienests arī turpmāk, ievērojot visus drošības pasākumus, strādās kā ierasts diennakts režīmā, lai nodrošinātu sniegto pakalpojumu nepārtrauktību.

    Liepājas SEZ pārvalde pagājušās nedēļas nogalē saņēmusi apstiprinājumu, ka diviem darbiniekiem laboratoriski konstatēta vīrusa izraisīta saslimšana COVID-19. Ievērojot Slimību profilakses un kontroles centra rekomendācijas, lai mazinātu vīrusa izplatību, arī citiem administrācijas darbiniekiem noteikts pašizolācijas režīms, apzinātas saslimušo darbinieku kontaktpersonas, kas bijušas tiešā saskarsmē, un darbiniekiem tiek veikti laboratoriski testi, kā arī citi nepieciešamie drošības pasākumi.

    Informāciju sagatavoja

    Līga Ratniece-Kadeģe
    Liepājas speciālās ekonomiskās zonas sabiedrisko attiecību speciāliste
    Tālrunis: 29 233 446
    E-pasts: liga@lsez.lv