Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

    Projekts “Atvieglojumu pārvaldības pakalpojuma pilnveide un ieviešanas atbalsts”

    • Iesniedzējs:
    • Publicēts:
    • Liepājas Centrālā administrācija
    • 17. jūnijs, 2025

    Projekta mērķis: ieviest pašvaldību pārvaldīto atvieglojumu pakalpojumu grozu iedzīvotājiem, izmantojot AVIS kā koplietošanas platformu, nodrošinot atvieglojumu iedzīvotājiem centralizētu un harmonizētu pārvaldību.

    Piezīmes

    Finansējums

    Projekta budžets: 2’901’500 EUR.

    Liepājas valstspilsētas pašvaldības dalības projektā: piedalās ar IKT risinājumu izstrādi, pilnveidošanu un integrāciju ar AVIS sabiedriskā transporta atvieglojumu administrēšanā un norēķinu sistēmās izstrādē, risinājum izstrādē atvieglojumu saņemšanai ēdināšanas iestādēs un sociālo atvieglojumu nodrošināšanai – līdz 302’500 EUR

    Darbības projekta mērķa sasniegšanai:

    1. projekta vadība, kuras ietvaros tiks nodrošināta Projekta darbību plānošana un pārvaldība, Projekta administratīvo dokumentu sagatavošana un uzglabāšana, Projekta publicitātes obligāto pasākumu īstenošana u.c. darbi;
    2. atvieglojumu devēju piesaiste AVIS platformas lietošanai un integrācija ar atvieglojumu devēju informācijas un komunikācijas (turpmāk – IKT) risinājumiem;
    3. AVIS lietotāju atbalsta nodrošināšana Projekta laikā, kas ietver atbalstu atvieglojumu devējiem, tirgotājiem kā noteikto atvieglojumu piemērotājiem un atvieglojumu saņēmējiem;
    4. izstrādāts AVIS izvēršanas un ieviešanas plāns, tajā iekļaujot ceļa karti AVIS pakāpeniskai un sistemātiskai ieviešanai atvieglojumu pārvaldībā ne tikai pašvaldību līmenī, bet arī citu nozaru līmenī nacionālā mērogā (veselības, labklājības, izglītības, u.c.)
    5. veikti AVIS programmatūras pilnveidojumi un pielāgojumi, kas balstīti sistēmas lietotāju (gan esošo, gan arī potenciālo) pieredzē un vajadzībās, kā arī sistēmanalīzes ietvaros gūtajās atziņās.

    Projektā sasniedzamie rādītāji:

    • pašvaldību skaits ir vismaz 10, kuru iedzīvotāji iegūst atvieglojumus, izmantojot AVIS platformu;
    • pašvaldību skaits, kas izmanto AVIS platformu vismaz vienam pakalpojumam ir 43.

    Projekta ieguvumi:

    • Iedzīvotājiem ir iespēja bez sociālo statusu apliecinošu izziņu, apliecību u.c. dokumentu uzrādīšanas (ātrāk, ērtāk un drošāk) saņemt vairāk kā vienu pašvaldības pakalpojumu ar atvieglojumu.  
    • Ieviesta valstī vienota pieeja atvieglojumu pārvaldības procesa organizēšanai, nodrošinot iespēju veikt efektīvu un caurskatāmu atvieglojumu administrēšanu visās Latvijas pašvaldībās.

    Projekta realizācijas laiks:

    No 2024. gada 20. augusta līdz 2026. gada 31. maijam.

    Sadarbības partneri projektā:

    Rīgas valstspilsētas pašvaldība, Jelgavas valstspilsētas pašvaldība, Liepājas valstspilsētas pašvaldība, Rēzeknes novada pašvaldība, Siguldas novada pašvaldība.

    Projekta normatīvais pamatojums:

    Ministru kabineta 2024. gada 20. augusta rīkojums Nr. 687 “Par Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2. komponentes "Digitālā transformācija" 2.1. reformu un investīciju virziena "Valsts pārvaldes, tai skaitā pašvaldību, digitālā transformācija" investīcijas 2.1.2.1.i. "Centralizētās platformas un sistēmas" projekta "Atvieglojumu pārvaldības pakalpojuma pilnveide un ieviešanas atbalsts" pases, centralizētas funkcijas vai koplietošanas pakalpojumu attīstības plāna apstiprināšanu”.

    Kontaktinformācija

    Iveta Lapiņa
    Liepājas Centrālās administrācijas
    IT daļas vadītāja
    Tālrunis: 63 404 770
    E-pasta adrese: iveta.lapina@liepaja.lv

    Linda Alksne
    Liepājas Centrālās administrācijas
    IT daļas IT pakalpojumu pārvaldības procesu vadītāja
    Tālrunis: 63 404 770
    E-pasta adrese: linda.alksne@liepaja.lv